lørdag 15. oktober 2011

Stille morgentur i nissedal

VAKKER VAKKER MORGEN
Noen lå og dro seg enda, mens jeg og Zebra dro på tur:)

og noen liker så sove lenge om morran,fniiis

Hva er dette? Trollspinn? Hva hele enger med dem inni skogen, var utrolig vakkert.
Fineste morraturvenn:)
Eh, mamma vakke dette bare teit?


Vakkert!




Elsker høsten med de intense fargene
En rampete ponni som fulgte nøye med på oss:)
Denne hesten prompet og lo av det etterpå- helt sant. Og alle som kjenner Zebra vet at slikt er traumatiske lyder, fniiis
Denne sto bare og nøt solen
VAKKERT, elsker høstfarger
Var en deilig stille tur i skogen, for meg og min bestevenn:)
At vi falt ut med hverandre litt senere pga et ræva blodspor glemmer vi akkurat nå:)

3 kommentarer:

Marie og Blondie sa...

Åå, så søte hester! Kjempe vakker natur! Men de spindelvevene var det litt mange av!

Pia & Euro sa...

Herlige bilder, som alltid! Kan se for meg at Euro og jeg hadde tatt en Odin, haha!

Hege sa...

Nok en gang :) veldig fint turområde, blir mest misunnelig her jeg altså! Pene hester, og ja slike prompelyder er veldig traumatiske *fnis* ;)

Fortsett å ta bilder :D Du er flink!!