fredag 7. oktober 2011

Første del av turen opp til Vardehytta- jepp vi tar det baklengs:)

Zebra fant en pinne som måtte kosemoses på vei opp:)
Zebra lurte på om vi skulle ha bål, og om denne kunne brukes? Hun var så ivrig stakkars:) Og Odin kommer snusende med KLØV! Perfekt til en kvikklunsj og småting.
Som sagt en fantastisk høstdag, og Zebra elsket det.
Godt med en liten rast midt i turen

Zebra synes det er kjempestas på tur, og kløver villig. Ho ligger vel like rundt 1,5kg, og det går veldig greit. Noen spurte hvorfor jeg brukte NonStop selen under. Det er rett og slett for å få trykkepunktet og trekkpunktet lenger bak, det er bedre for Zebra.
Dessuten synes jeg at kløven ofte blir slakk etter en tur, og jeg misliker å måtte drive å stramme på alle gjordene hele tiden.
DOG ville jeg IKKE gjort dette med tung kløv- da det er fryktelig lett å få gnagsår.


Og litt lek må man ha når man er på fjelltur:) Det er så kløven flakser, og det at hun gjerne svømmer med den. Gjør at jeg er omhyggelig med hva jeg lar ho bære,hehehee:)



Tror Odin synes det var gøy å være i bruk jeg- flinkeste kløvhunden det.
Tror både jeg, Zebra, og de to andre gikk turen med en sang i hjertet, og et smil om munnen.
TAKK for en fantastisk tur.

3 kommentarer:

emelie & berit sa...

åh vad det ser härligt ut! älskar hösten! :) tror vi får gå en promenad med klövjeväskan idag, det var lite för längesen nu...

Margrethe sa...

Hei Evy,

Hvordan står det til?
Så nydelige bilder du tar!
Ser ut som dere koser dere masse ute!

Carina Josefine sa...

Ja det ser virkelig ut som en fantastisk tur :)

De fleste hundene liker jo å føle seg nyttige :)