torsdag 21. august 2008

Napori treff en søndag i august..

Juhu, mitt navn er Napori's Brilliant Burglar,og jeg er KUUUULLL...
Hørte du hva jeg sa eller??? Zebra: Ja, jeg heter Napori's Exterior Example..
Sjekk ut tenna mine da, fine eller??
I am flying high, high, high above you...

Jøss, du er rektig barsk altså.....
Pongo ble litt gira av så mye skryt,og bestemte seg for å leke med fansen sin...
Rett og slett et bra kult bilde...
Danse danse danse


en kan ikke se like pen ut hele tiden...
Hei søta, skal vi finne på noe kult???
Som dette???
NEI TAKK- dt vil jeg ikke sier Zebra- flinke jenta si det...



Vil du ha et kyss eller????
Kjekke Pongo

OG matfar til Pongo hadde masse godbiter det fant Zebra ut...



Løpe fort, masse og lenge
Skal jeg fortelle deg en hemmelighet???
Og som vanlig snøva jo tuppa mi rett ut- helt normalt.. Pongo ser litt bekymra ut..



Tusen takk for en herlig lekestund- dette må gjentas....






1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Evy,Så moro å se Pongo igjen, og at de to fant tonen var jo morsomt. Kan jo fortelle at han var kullets minstemann og kullets mest uredde lille krabat, han gikk ut i verden med stor selvfølgelighet og synes nok alt i den tilhørte ham. Morsomt å mimre litt, de er snart 3 år.Og alltid morsomme bilder av Zebra også, koser meg med bloggen din.Klem fra oss i Sande