søndag 31. august 2008

8 måneder, målinger, rigde, og trøtt snuppe..

Vi møtte to nye venner idag, Mennesket L og Rigden Sancho..Han har jeg møtt før, her er et bilde fra ca 3-4 år tilbake... Veldig koslig å se han igjen... og kjempegøy at han og Zebra gikk så fint overens... Her er noen bildebevis...
Heisann sveisann vil du se på tennene mine?
Kan ikke jeg smake på den pinnen?- en studie i kroppspråk..
Juhu, her kjem eg.....

Her kjem eg også....
I am Vampire Dracula at your service sweet girl...
Hei kjekken, så fint at du kom.....



Og som vanlig er ikke kroppskontrollen til Zebra noe å skryte av...
Hm, hva er dette for noe??????



hei nå er jeg 8 måneder, og blitt stor jente- Bare se
Høyde: skuldre 55
Lengde u/ hale: 63
Brystomkrets: 67
Hals: 41,5
Vekt:25
Har ikke vokst et spøtt- jajaj...
Senere den dagen dro vi til mine foreldre- der fikk hun en tur med pappa,mens jeg og mamma dro på sopptur.....Traff noen kjente hundefolk også....
Men nå er jeg så sliten- kjempesliten- er så trett- må sove....




1 kommentar:

Anonym sa...

Så masse nytt det var her inne. Masse fine bilder også. Kjempe moro å lese. Gratulerer med dagen på etterskudd *klem*. Vi må snart ha en date igjen.... :)