fredag 8. august 2008

Mål fremover

Sitter på jobb,og har litt tid til overs. Har derfor funnet meg noen mål, jeg og Zebra skal klare før jul.
Sitt(kjappe og konsise sitter, i alle miljø, også ved hilsing)
Bli øvelsene- skal sitte inne, om enn ikke veldig lenge strekker enda
Dekk- har vi inni, men ikke generalisert
Innkalling skal fungere- ho er allerede veldig flink- sliter litt med hunder som er for nærme- heller bruk langline enn å få for mange feil på dette..
Påplass- får det ikke til- kanskje et kurs hjelper på dette.
Hilsing på folk- er det store problemet, hun er for vill, blokker,og har tendens til å snappe litt i opphisselse
Få flyt på target stick og generalisere
og musematte
Hopp over hinder- kan jeg begynne på
At hun ikke fotfølger meg i huset, blir tullete av det
En pen utstillingsstå
at hun står rolig under eksaminasjon og tenner
pent trav,og rolig oppførsel i ringen
apportering- få det mer inn i system
trene mer blodspor
Sitte bamse
et triks til minst..
Det ble noe å trene på dette..
Funderer på hva jeg skal gå på av kurs- lurer på vidergående, men er usikker.. Godt at jeg skal gå sammen med en vennine så er vi to, hehe...

2 kommentarer:

Simen sa...

Så bra at du lager en plan! Husk å tren på planen da.

Anonym sa...

Hei på dere,
Ser du har satt deg høye mål og det jo fint å ha noe å jobbe mot. Ønsker lykke til!
Ang hunder som følger etter overalt, her i huset gjør de det alle.
Vi sees vel på Sørkedalen showet?
Klem fra Kirsten og gjengen.