onsdag 20. august 2008

atter på jobb

Er på jobb igjen...
Hatt datafikseren på besøk,og det var intet å gjøre, så det ble en heftig dyr og sur telefon til telenor, piss.. Denne gangen var det jo linja di sin det var noe galt på, javel ja...
Så de skulle send en for å sjekke det ut, greit nok...
Fikk beskjed av en mann som ringte at nå skulle det være iorden, det så ut som en av ledningene var gnagd på, jaha????? Det må være et ekorn, eller en stor rotte- til nød kan det jo være et syv måneders prikkedyr- men det hadde vært flaut- så vi går for ei rotte...
Men den hadde han teipet så nå skulle det funke- hvis jeg tror han har teipa det jeg tror så har han fiksa på strømledningen til utelyset mitt- hahahh... Gleder meg til å komme hjem,og sjekke internett.... Men tviler på at det funker...
I går og idag har vi hatt noen deilige turer med Mon og Zumo- er så deilig at de to vofsene går så greit sammen, gjør meg glad...
Nå er det en liten time igjen til jobben er ferdig, da er det fire dag fri, utstilling og masse lesing..
Testa lesehastigheten min idag, den ligger på 1000 ord i minuttet, det var visst okei...

Tuddelu litt..

Ingen kommentarer: