onsdag 7. mai 2008

Vårbilder








Siden jeg er syk og ligger som en dopa sel i sofan, får jeg ikke opplevd våren idag... Hjelper litt å ha veranda døra opp, og se solstrålene på gulvet.


Så jeg legger ut noen bilder så jeg kan kose meg med.


Vennina mi sa det så godt: Vi vet jo at våren kommer, men vi er like forundret over det hver gang!. godt sagt. Zebra synes ikke det var noe videre stas å ha matmor hjemme idag, for hun får ingen oppmerksomhet der hun ligger i solen på verandan, rettelse, var å så til henne nå, hun ligger i skyggen. Ingen solbader jeg har fått.... Jeg orker bare ikke en vilter valp i sofan idag.


Ang kuhasene, så fikk jeg rådet om at hun ikke skal dra- jada- men framover blir det seriøs båndtrening eller mer løs løping, hehe.
Jepp det hjalp kjente jeg... godt med vårbilder... gleder meg til jåbærene...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Flotte bilder du har tatt.
Det ga skikkelig vårstemning ja.
God bedring!

Hilsen fra Heidi

Anonym sa...

Skal se om dette gikk.... Kjempe koselig blogg du har. Nydelige Zebra Ekspressen :)

Hilsen Steinar og Pippi
www.pippiweb.com


Bloggarkiv