søndag 25. mai 2008

Første tur på jordet....



Idag morres snakket mamma noe om at hun var lei av mitt mas???? what???

Okei så våknet jeg litt tidlig,sånn i halvsjutiden-morrastund har gull i munn???

Men jeg klarte å lure ho med på tur. Og så gikk vi et sted jeg aldri har gått før, med masse rare lukter, grusvei, og etterhvert, masse deilig gress HERLIG.Og her fikk jeg komme løs, og løpe som jeg ville. Og vet dere- mamma hadde lommene fulle av nam nam(og da snakker vi nam nam), så bare jeg så på henne så klikket hun og gav meg godteri... Den mamman min er enkel å lære opp, det skal hun ha...


Å det var herlig, jeg kunne løpe med grønt dekke under mine føtter, fuglesang i mine ører(tidevis mamma også), og en oase av lukter. Himmelsk...

Det som er litt dumt er at matmor har så utrolig dårlig kondis, så hun satt seg til på en trestokk og kikket på meg(nja, kanskje ikke så dumt allikavel- jeg er jo meg...) Så da måtte jeg utforske helt alene, kjempegøy... Og vi gikk over en bro, piece of cake(mamma trodde jeg skulle dette uti, noe med snubling.???).

På hjemveien møtte vi et menneske som kom med en gul hund i fryktelig fart, (jogget med labrador), men den gøyale hunden ville hilse på meg, så det endte med at matfaren datt på stumpen sin... OG allikavel fikk vi ikke hilse???

Når vi kom hjem fikk jeg ikke mat- mamma sa jeg hadde spist en dagsrasjon av godteri- sier meg ingenting.

Og ikke ville jeg sove heller, men det måtte jeg...

Men nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt segen, så takk for idag.. Kos dere videre.

PS: imorra har mamma planer om at jeg skal gå løs på hunderommet- er det artig eller kjedelig???

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei
Ser ut til at dere har hatt en fin dag.. selv om det var tidlig. Bra å ha hund for da MÅ man bare på tur :-))
Kos dere videre men tur og trening.
Kirsten


Bloggarkiv