torsdag 1. mai 2008

utstillingstrening i regn...

Joda det ble til at vi dro, og det var vått,kaldt, langt og kjedelig synes Zebra... Matmor er delvis enig...
Og ståen er jeg tålig fornøyd med, men løpinga, vel kan vel ikke kalles løping, heller: Prøve å kvele seg selv fortest mulig ved å løpe alt en kan forover, eller leke kengeru, eller en litt sliten hula hula dans etter et par drinker... Hvertfall ikke noe vi helst vil se i en ring, jaja. Trøster meg med at hun kun er fire måneder.
Det endte med etter mange lange våte timer at hundene fikk slippe løs og leke, det derimot synes Zebra var gøy....Så de var en leonberger Ida,flat Chan, Whippet Zumo, Tibben Mimmi, og keeshonden Tuva.... De ble møkkete, våte og veldig lykkelige.
Hun var ikke lykkelig da jeg vasket henne i dusjen, nå er det kloklipp og en bedre middag...
Jeg skal nå lage rundstykker, og lage godbiter til en lang helg med masse hunder....
Gleder meg masse,og kommer tilbake med masse bilder... Kos dykk videre

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv