lørdag 17. mai 2008

17 MAI

Nusselig!!!!!!Hvis dere skulle ha glemt hvor nydelig tuppa er: Bildebevis av K.Ravndal
En liten 17 mai hilsen, med to norske kjenninger.

Idag ble det til at vi dro til Hove, og skulle lufte vofsene. Ble en kjempetur, sol, kald vind, tre hunder i lek, og en strand.

Desverre brukte vi tobente mye av vår turtid til å plukke opp glasskår etter ubetenksomme mennesker på fest. Må ærlig innrømme at jeg føler sterk trang til å finne den som har gjort dette, og kjøre den halve flaske inn i ræva på den!!!!!!

Har hatt så mange ulykker med glasskår,og mange timer+tusenlapper til dyrlegen.Blir så sint...Heldigvis var det ingen ulykke med hundene.

De koste seg masse, og fikk strekt godt ut..

Zebra har kost seg veldig idag, hun har nemlig fått et snev av spisevegring- og da varter mor opp med kyllingfilter,hehe.

Ellers var det nok nødvendig med et bad,noe Zebra idag tok med stoisk ro!!!

Så nå er vi rene, pakket, og nesten klare for å stå opp kl 03 imorra for å dra på utstilling i Hønefoss. De gale har det godt!!!
Til alle en god 17 mai

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei,
Vil bare få takke for en hyggelig dag. Fikk du bildene jeg sendte?
Håper hjemturen gikk grit for dere også.
Klem fra Kirsten, Napi og Nivea og ja gamle bestemor Prima også da.

Anonym sa...

Takk for en fin dag, har ikke sjekket ang bildene.
Masse klemmer igjen..

Anonym sa...

Hyggelig at du liker tegningen min så godt at du vil bruke den i bloggen din, men jeg setter veldig stor pris på å bli spurt om dette er i orden først. Fant denne bloggen ved en tilfeldighet da jeg søkte etter artistnavnet mitt på nettet, for å avsløre eventuelle "art-thiefs", noe vi dessverre er mye plaget av på Deviantart.

Little Red Toyota


Bloggarkiv