mandag 3. mars 2008

VELDIG STOLT MATMOR

Zebra og Kry leker....
Flinke Kry lærte Zebra å klatre på krakken......
Idag har vært min første jobbdag, og jeg var litt spent på om dette gikk greit.

Heldigvis kunne Mo komme innom å lufte, de hadde vært på en kjempefin tur opp til Gromstad, og møtt en kjekk mekaniker..... Etter luftinga gikk ho rett inn i buret for å sove litt mer. For en herlig liten valp jeg har. Når jeg kom hjem var det ut på en snusetur, og så leke litt, så sovna på mamma sitt fang. Nussa mi

Tusen takk til alle gode venner som stiller opp, jeg kan ikke få takket dere nok...

I ettermiddag kom Klikkersiv og Kry på besøk, det synes Zebra var stor stas, og så mye tøft som Kry kunne, som å hoppe opp i sofan,og gå på bordet:)

Jeg fikk også litt hjelp til burtreningen, og det var greit.....

Nå sover hun, og er bare verdens søteste.........

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så skjønn valp:D Hvem kennel var den fra?:)

Solidifies sa...

Fine lille Zebra... <3
gleder meg til hun er 4mnd, og like aktiv som Elmer... :P hihi...
Så bra det gikk fint med alene hjemme i dag. :)
Flinke dere er. :D

evy sa...

Hei veronica, Zebra er fra Napori akkurat som din...

Anonym sa...

Hei Evy og Zebra!
Nå prøver jeg å sende hilsen for ente gang...
Jeg er jo innom her hver dag for å se hvordan det går med dere. Og på meg virker det veldig bra, dere er flinke begge to.
Gleder meg til å se henne vokse opp.
Har nå meldt på Nivea på utstillingen deres i mai, gleder meg veldig til å se lille Zebra igjen da.
Lykke til videre!!
Klem fra oppdretteren.

Anonym sa...

HI!
prøver igjen..
er så moro å se på sidene dine..så herlige.. stå på. Venter i spenning på flere bilder..

hilsen Line og co

Anonym sa...

Hej!
Vad söööt hon är Zebra!
Jätte fina bilder du har i bloggen, kul att läsa! /Angelika


Bloggarkiv