torsdag 6. mars 2008

Hei igjen





I går var jeg hos et ukjent menneske, som hette Me. Hun var grei hun, men mamma var borte, buret var borte, og det meste var ukjent. Så jeg ble visst litt hyper,og ville bare fjase og tøyse.Så når mamma henta meg, sovna jeg mens hun bar meg hjem.......

Var godt å komme hjem å sove ut i buret. Resten av kvelden gikk til å leke med lekene mine, og trene litt burtrening, er visst grådig flink....

Mamma sier at jeg er så søt, og så tar hun masse bilder av meg. Jeg får jo bli vant til det, er jo en prinsesse.....

I dag dro vi på et jordet, og der var det en langbent hund, som het Zumo, møtt han før. Denne gangen lekte vi litt, men han er litt voldsom. Så når han skulle løpe litt, måtte jeg sitte på armkroken, det var kjedelig.......

Ellers var mamma og kjøpte sånn nam nam for, heter visst råforing.....
Nå skal her soves, må kose litt med mamma først. Har skjønt at det settes pris på.....

3 kommentarer:

monika sa...

he he, se der er ribbeinshunden min ja!!

Anonym sa...

Så skjønn dalmis atte:D Fine bilder:) Er det greyhound eller whippet på bildene der?:P

evy sa...

HEi Veronica, det er en whippetgutt på nesten 2 år.


Bloggarkiv