tirsdag 18. mars 2008

Boxing og nestenulykke

I dag begynte det rolig, med god frokost, og en rolig morra stund.
Så etter litt talkshow på tv, fant matmor ut at hun skulle beskjære trær. Så ut i hagen med dekken på, og mens mor beskjærte , kunne Zebra utforske hagen. Men nei, ho bare sutret, så når hun endelig sluttet å sutre, fikk hun komme inn. Men neida ville ikke det, så da fikk hun en rå oksehale ute på verandan. Nam, så jeg leste påskekrim mens tuppa spiste ben..
Så etter en liten lur, tok vi turen til Boxeren Mike, og han var kul... Hun var ikke det minste redd, og tok sats og hoppet på han... De hadde det kjempemoro, og hun ble dyktig sliten...
Så til dagens tabbe:
Mens Zebra sov i sofan skulle matmor bare fikse en tett sluk, og uten at jeg merket det, kom Zebra tuslende inn, og stikker poter og tunga i. Var heldigvis svært lite hun fikk slikket, og både poter og tunge ble behørig vasket grundig, under heftige protester.....
Det tok visst på, for hun sover nå, og jeg sjekker ho ca hvert 10 min for å se om det har skjedd noe....
Huff, ekkel opplevelse, og en påminnelse på at jeg har valp...
Bilder kommer imorra, da skal vi nemlig besøke en søt dachs....Rocky

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv