lørdag 29. mars 2008

Målinger......tre måneder..


Vekt: 12kg

Høyde: 39-40 cm

Halsomkr:30cm

Lengde: 45-46cm, tok ikke med halen, den logret så

nå tror jeg vi gir oss, ikke lett med valp som stritter imot....

Men hun har vokst...

Ellers vil jeg si at hun nå er husrein...piper ved døren, og hyler hvis det er krise..
Hun sover hele 8 timer til natta
og klarer nesten 4 timer på dagen, og hun synes det er greit å være alene...
Hun virker trygg og aktiv...
Har møtt masse hunder, og masse mennesker i forskjellige aldere, og former.
Det ble ingen kurs, pga transport problemer...litt kjedelig, men jeg får være oppfinnsom
Hun går mer enn mindre pent i bånd
Hun har vært i skog, strand, landevei, bilvei, kjøpesenter, parkeringsplass, inne hos forsjellige folk, kjørt bil og vært i bur i bil.
Hun har blitt dusjet, vasket, klippet negler, renset ører, sjekket kropp, og vaksinert..
Hun blir trent litt hver dag..Mest stå,innkalling og forbudstrening... Litt burtrening..
Nå har halve sosialiseringsperioden gått allerede, gått fryktelig fort...
Hva vi har igjen:
By,
Buss
Tog
utstilling
Trenger flere hunder og mennesker for sosialisering
Vindeltrapp
Heis
Trapper med mellomrom mellom trinnene
Flyplass(næh, nesten ikke nødvendig)
Bondegård, treffe andre dyr
Trene på katter, vi har enda ikke truffet en
Skjeggete menn(hjelp, det også)
Så som dere ser, jeg har masse igjen, jeg må trene på....Gosj...
Har kun fire uker igjen, og dårlig tid...
Samtidig må jeg huske å kose meg med det å ha valp....Tiden er så kort..
Kos dere videre...

1 kommentar:

Solidifies sa...

Du får komme en tur nordover. Her er det masse rart å sosialisere på. Katter, hester, hunder rådyr? u name it. Bondeland....
bare kom! :)


Bloggarkiv