tirsdag 25. mars 2008

Tirsdag-snø, sol og en megagave.......

tyson i vinterlandskap, vakkert....Men kan gjerne bli vår altså.....
Mine to gamle vanlige kamera, og har også et speilrefleks som er avgått med døden.... og her er herligheten
Mitt nye digitale speilrefleks.......
Idag har det vært herlig vær...

Og flinkeste Zebra har holdt seg i 4 timer. Lagde egen innhegning inne på badet, og det hadde gått over all forventning, litt skade var skjedd, men det var min skyld...

Ellers så gikk jeg en liten tur med Me, og Tyson, kjempedeilig...

Og i kveld kom pappa innom, han hadde med en bygave fra Bergen(de har feiret påsken i Bergen hjå bror min) Jeg tenkte at det var stearinlys, jeg elsker stearinlys og i bergen har de noen spesielle...Men så kom pappan min med en bag, med sebra striper, så tøft tenkte jeg... Men det var jo ikke alt....

Der kom pappa med et SPEILREFLEKSKAMERA....... gurimallla,kjempe, helt fantastisk... Wow, guri, det har jeg drømt om lenge..... Jippi. Wow, nå er det bare å lære seg dette.....

Jeg er helt i skyene........Så tusen takk til verdens beste mams og paps....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ser det har kommet flere bilder siden sis, masse flotte bilder av prikkehund:D

Anonym sa...

Så moro med nytt kamera, gratulerer. Gleder meg nå selvsagt til fantastiske bilder av Zebra.
Ser hun vokser og trives og kose seg.
Klem fra oppdretter'n

evy sa...

Takk til begge to, og ja det blir flere bilder fremover, hehee. Kos dere videre...

Anonym sa...

Hei på dere :o) For en heldiggris du er!! ;o) Nytt kamera og greier, det er jammen ikke værst å få i gave!!:) Så søt lille Zebra ser ut til å være :) Håper vi treffer på den lille prinsessa snart da;) Mvh Anette, Phoebee & Susie www.phoebee.com


Bloggarkiv