tirsdag 2. mars 2010

Trykk på bildene, de må sees stort:)

Fineste Zebra- full firsprang oppover bakken med vunnet kong:)
Nala i farta:)

Jada, det ser ikke alltid like elegant ut:)))))


Fineste småtrolla det..
Queen of the hill.. prinsesse Nala på vei.


Jakten pågår for fullt:)


Nala med flaggstanga til topps!!

Det er ille alltid like lett å være prinsesse i dyp snø...

Sitt og bli- vi er flinke til å trene vi..


Heisann Grabben- hva du finner på??

Oioioi der kommer tante Galen igjen.....


Jeg kan se farlig ut, hvis jeg prøver veldig hardt:)



Sjempefarlig faktisjk...;)


NAM tubeost..


JUHU åsånn...

Heisann alle sammen jeg er Nala og jeg er fire mnd.... og skikkelig søt:)


Sorry lille valpen, klarte ikke bremse ser du.......
LØP NALA LØØØØØØØP....


Det ser ofte røft og tøft ut, men det går veldig bra... ukens blinkskudd:)

Oi Nala har masse tennebisser, hihihihihihi

KOOOOOOOOOMMMMER.......


Har hørt at Zebra har litt hengete lepper, hehe, synes heller det ligner på fallskjerm jeg;)

HJELP, jeg blir drept!!!!!


Phu, ho bomma.. Zebra leker krokodille....


Søte prinsesser vil gjerne ha blodpølse... NAM sa Nala

VAKKERT.



JUHU, her kommer tante Galen..


HIHIH, nå kommer jeg og tar deg.. BØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØø


Valpedynking..



BLINKSKUDD.. Fineste puppy det..


VAKKERT igjen..


Prinsessene på snø..

Nala har vokst fælt i det siste..


Ready or not here I come... BEWARE:)


Takk for en kjempekjekk tur...





























3 kommentarer:

Pia sa...

Så FLINK du er til å ta rålekre bilder!!!! Ikke det at det er noe i veien med motivene da, de er jo kjempepene begge to! :-) Ser ut som de storkoste seg i snøen, også i så pent vær da! :D :D

Nina sa...

Så utrolig fine bilder!

Line sa...

hey, alltid mange fine bilder her.. får lyst på en svartprikk til jeg nå...

hilsen fra Line &co.