torsdag 11. mars 2010

TRUGETUR med LOTUS:))))))))))

De er bare så nydelige de vofsene våre- hjertebarna våre..

Vi hadde rast, med niste og drikke, og en veldig sulten prikk.. PS: Kjersti husk kopp neste gang, hihih..
Eh ja, to gale hunder som hopper etter samme snøballen- da blir det vondt.. AU!


Men vi prøver igjen, og da med hver sin snøball, hihihi



Zebra ville også prøve, og prøvde gjorde ho..




Lotus hopper etter snøballer



Jaktlek er gøy, og sånn får vi sånne kule lepper, hehe


LEK




Trugene- og dette er noe av det gøyeste jeg har gjort.. Jeg er trugefan!!!
Og vi følte oss så Lars Monsen!

BLÅÅÅÅÅÅHIMMEL


Søteste rumpene det:)


KOSEMOSE-noe Zebra liker veldig godt, hehe

VAKKERT- kanskje min neste hund skal hete Bjørk??

Tuju og hopp er du klar for tur??

Vinteren er vakker, men nyter sola i store drag- våren er her..





















2 kommentarer:

Nina sa...

*sukk* Zebra er rålekker altså, hun er så flott!! <3

Og han der Lotus er jammen meg ikke så verst han heller, en golden etter min smak!

Nina sa...

Jo og kjempefine bilder du tar, mange herlige bildespammer i det siste! Me like!