søndag 7. mars 2010

UKE 09


Denne uka har det skjedd en masse, her kommer en kort oppsummering:

På mandag var det en koslig tur med Nala og matmor på Asdal, der vi lot vofsene leke(tidligere blogg),og trente masse. Fine øvelser, og møtte flere mennesker og det gikk helt fint:)

Tirsdag dro vi til Hasla, og hadde bål, det var gøy, og godt. Mat smaker mye bedre ute i naturen, og med gode venner kan det ikke bli bedre.

Onsdag var vi igjen på tur med Nala, og da prøvde vi oss på Hisøya, og det ble en fin kort tur i nydelig vær, og etterpå var Nala her en stund. De to er blitt perlevenner, og storkoser seg sammen. Hyena dingler innimellom all lekingen, ingen tvil om at hun er hundevant- fnis.

På torsdag ble det også en solrik kosetur på Biejordet, hvor de to fikk brent av litt energi, og vi tobente fikk kjadda litt:)

På kvelden var det kurs, første kurskveld, og vi var litt spente. Men det gikk supert, kanskje litt for lett, men men. Zebra ble lånehund, og trivdes med det.

Det vi slet litt med var lek, Z synes ikke lek var så gøy.. Og hun tullet litt på innkalling kl 1. Ved utgangstilling la hun seg i dekk, og har skeiv innsitt. Men alt i alt var det tre ganske gode innkallinger. Vi hadde også litt burlek, og der kom råe kyllinghalser til sin rett. Zebra var ganske så sliten når hun kom hjem, så det var en nyttig kveld:)

På fredag lå vi som slakt på sofan og bare koste oss, jeg leste ut to bøker, og koste meg med fin film. Vi fikk også 20kg med vogh kylling.

Lørdag var jeg på jobb, men før det, ble det en times tur i -15, det var kaldt, brrrrrrrrr....

Og så ville eieren til Nala gjerne låne Z litt, og sa da var Z på besøk der, veldig greit med trett hund på kvelden da ja.. Jeg hogget opp kjøttet og fikk det i frysa.

Idag har vi hatt en megadag.

Det ble tur med TRUGER i Bieskogen med Kjersti og Lotus,og det var utrolig artig- knallgøy!!

Nå ønsker jeg meg truger til jul:) hadde aldri trodd det var så gøy, og vi har jo endelig fått gått litt i skogen også. Fire timer var vi ute, og det var helt nydelig. Sola stekte, bikkjene hadde det kjempegreit, og vi bare nøt livet. Godt vi var to, for jeg satt meg bom fast i et veltet tre med trugene, og datt til under armene i snø, hahahahaha, men alt i alt gikk det forbausende greit å gå med truger:) Anbefales.

Så var det ut til Hisøya for en god ørretmiddag, og Knerten på DVD- koslig film.

Fikk også med meg Lars Monsen sitt nyeste program- den gjengen imponerte WOW!

Neste uke skjer det også masse spennende, da blir det kanskje mer bilder også.

Ha det fint:)))))))

Ingen kommentarer: