søndag 28. februar 2010

Ny Giv


Nå har jeg sett litt grundigere på kriteriene våre, og hva vi har oppnådd, og vi ligger ikke så galt ann, hvertfall ikke lydighetsmessig. At hun bjeffer på rare fremmede mennesker, og ikke liker å bli klådd på av fremmede mennesker er en helt annen sak.Spørsmålet som kommer da er jo: er det dårlig sosialisering eller veikt gemytt- eller en kombo??

Tror også det er løpetid i emning, og det kompliserer jo det hele. For hvis hun skal tilbake til de tendensene hun har hatt før, så er det to mnd med en død hund i hus, og det er ikke så artig. Det er jo lov å håpe, men jeg er nok ikke optimist.

Ser ann denne løpetiden, og blir det like tungvint som sist gang, så vurderes kastrering sterkt.

Det er ikke gøy å ha en hund som ikke vil NOE, ELLER noenting.

Ikveld måtte hun campe litt på badet sammen med pys, mens jeg vasket stuegulvet. De hadde hatt det fint de, kom inn til en pys i vasken, og en muggen hund inni dusjkabinettet- ikke vet jeg hva som har skjedd..

OG da Pys beit meg i kneet for å få maten jeg klikkertrente Z med, så fikk pys en timeout over natten rett og slett.

Ellers har jeg kost meg med boken Nobels testament av Marklund, og hun leverer jo som alltid..

Nei, burde vel finne loppekassa, men jeg må bare må lese litt til, hehe.. En bibliofil vansklige valg.

Nå er vi kommet inn i Mars mnd, og våren kommer snart...

Imorra er det en ny dag, med nye sjanser, velkommen skal du være..

Og takk til min hemmelige telefonvenn, takk for oppmuntring når jeg trenger det..

1 kommentar:

Pia sa...

Haha, den løpetiden ja. Huff huff... Du kan jo trøste deg med at vi med sånne steingale hormonidioter hvertfall holder oss unna noen uker fremover nå da.. ;)

Ellers er dere dritflinke, og jeg er superoverbevist over at Z kommer til å overraske positivt i diverse grener fremover.. ;)

Dere er kule, vi er imponert over treningsiver og kunnskapsnivå på begge blondinene :D