torsdag 25. februar 2010

Bø, og været var som vane tro gyslig!

Flinke Zebra står hun, selvom hun ikke akkurat trives i ringen. Og jeg er fornøyd med innsatsen vår, vi vant åpen klasse, og slo ut fire fine tisper- det er jo alltid spennende. Og det ble jo enda mer spennende da vi fikk utdelt HP, og så fikk vite at i AK får en ikke HP, og så spør ringsekretær( i håp om en CK) vips så forsvant både HP og CK ut vinduet, men pytt pytt. Det var grei trening. Kritikken var grei, og dommeren synes hun var i perfekt hold, hehe. Pelsen er også blitt mye bedre, og det synes nesten ikke- deilig håper det holder seg.
Dommeren var nøye, og gikk grundig over hele hunden, koslig dommer. Og det var litt vittig når jeg ble bedt om å gå fremst(jeg sto som tredje tispe), og siden jeg er unnselig av meg, og ikke riktig kunne tro at vi skulle frem, valgte jeg plassere meg som andre, men neisann sa dommeren helt frem, hehe.. Noe forvirret ja:)
Hadde egentlig håpet på å få en handler til Z, da hverken hun eller jeg trives så rasende godt i ringen, men handleren som var riktig dyktig, og snill, ville ikke Zebra ha noe med å gjøre, så da hjalp det lite. Men jeg fikk handleren til å dognappe Zebra litt så hun fikk sosialiserte seg litt uten matmor- det hadde visst gått greit, hehe. Zebra så litt sjokket ut da hun endelig kom frem til buret igjen, hahaha.
Ellers fikk jeg god hjelp, en god latter(takk Ingrid), og en koslig men kald utstilling.
Kjøreturen hjem var varm, dog ikke for Zebra så bak i en caravell med ødelagt bakdør, men lykken var stor da hun kom inn i kupeen, og fikk sitte som en dronning på fanget.
Dalmo's Headmaster
Dalmrosa's Toro Bernaise

NS uch Perdita's Counterstrike- Zebra's pappa

Dalmo's Joker

Toffe Loffes Michael Jackson- søting

Spotnik's Evening Express aka Elmer, sjekk de kule skoa til handleren???

Curia's Archie an Ace to Spotnik
Prikken og Streken Asterix, aka Jakko

Perdit's Rainman- Zebra sin halvbror

Shandor's Explosive Echo

Spotnik's Furry Friend
Grattis til alle som var der, og ekstra grattis til Furba som gjorde det bra i Ag, og i utstilling.gøy!

3 kommentarer:

Nina sa...

Den første du ikke visste hvem var er dalmo's headmaster.
Den du har skrevet headmaster under er dalmo's joker.
Hvis det er en curiahund, er det isåfall curias archie an ace to spotnik
og Shandors explosive echo, ikke bare echo (herregud jeg blir litt flau av meg selv nå, jeg burde heller ha klisterhjerne på litt mer fornuftige ting)

Moro med bilder, gratulerer med åpen klasse!
Og perfekt hold hihi

evy sa...

Fikset, takk for hjelp.. Jeg burde kunne sånn jeg også, men jeg var så oppsatt på å bli ferdig at jeg bare gøyv på..

June sa...

Hehe lekkert bilde av Furry :P