torsdag 18. februar 2010

Bilder fra det siste..Trykk på bildene så blir de større.

Sjekker bak seg for å se om Zebra Ekspressen aka Tante Galen kommer..
Tok en tur til Gjervoldsøy, og det var masse nytt og spennende..Vi møtte også en setter, med en dame på slep. Hun måtte vikle seg ut av kjørelinene, da alle skulle hilse litt, sånn vilt og ubehersket, sånn blir det litt krøll av, hehe.Ellers en fin tur, selvom Zebra lekte bowling med Nala. Da måtte vi ta en liten prat..Zebra blir lissom så veldig valp avogtil. Og vi vet jo alle at valper ikke er så langtenkte, hihii


Fineste prikkeprinsesser det!
Zebra leker tulling i hagen..

Nala synes nok det var litt mye snø ja.. Men da er det godt med en gal tante Z som gjerne hjelper til,:)
Snøsmileren min..
Nala synes kanskje det er vel mye snø???
Vi har meldt barna våre inn i miljøagentene.no :)
Ellers har jeg passet Nala idag, og det var stor stas.
At Zebra plutslig har glemt alt hun kan, og generelt er mer til bry enn Nala glemmer vi:)))
Etter å ha lekt en stund fant tante Grusom og God(det er meg) at vi skulle ha litt rolig trening. Så vi puttet store valp i buret, og lille valp på fanget. Regnet med at lillevalp ville knirke litt- det er jo ikke så lett å roe seg når ting er så gøy.. At store valp slang seg med var vel heller litt forbløffende. Men Tante Galen(Zebra) har medfølelse hun, hehe. Men de roet seg så fint, og fikk en liten høneblund.
Etterpå lekte de leken: herpe flest mulig leker, og hvis jeg biter litt der på kurven, kan jeg bite litt på den stolen, og den gøyeste av alle.. Skremsel leken.. Vi gjemmer oss inni buret,og når den andre valpen kommer for å finne oss, så hopper vi frem og biter de i kinnet...
Skjønner jo at ingen av de er veldig smarte vofser(begge er rååååsa blondiner:). For de gjorde det flere ganger, og ble like forbauset hver gang, vittig.
Men det er fryktelig god trening både for meg, Nala og Zebra. Og innerst inne lurer jeg på om Zebra egentlig er veloppdragen eller bare ikke gidder å lage fant, for ho klarer det lett når ho har valpis på besøk:) Og jeg får jo en pekepinn på hvordan det blir å ha en liten valp også. Men tror nok Zebra kanskje må bli litt mer moden mellom ørene først, hehe.. Litt slitsom med to valper på en gang.
Ellers har vi hatt akupunktør på besøk,og hun var fin og myk, liten låsning i høyre hofte. Ellers synes hun Z så veldig bra ut. Hadde noe som skulle forbedres, så vi fikk se det ann. Og det kunne være hun slo ut i hud el etter behandlingen, det var svært vanlig. Det håper jeg jo ikke skjer..
Har fått litt mer planter i akvariumet, og to nye fisker, synes det er fryktlig koslig å ha disse fiskene, kan sitte og se på de leeeenge... Det er mye gøyere en OL hvertfall


Pys synes disse barnslige barna er fryktelig bråkete, de ødelegger skjønnhetssøvnen ho sin.. Da blir man litt morsk i blikket, hehe..Ellers liker ikke Pys snøen, den er æsj, hvit og kald, og det er fryktlig vansklig å finne mus.. Nei snø er oppskrytt..
I går gikk vi på Odin besøk,og det var stas. De lekte veldig godt sammen, og ikke like ubehersket denne gangen. Veldig greit, er så mye greiere med stuebord og pyntegjenstander. Men Odin begynner å bli mann, og fikk litt fjortistendenser,og Zebra synes det er en kjempeteit lek!.
Ellers blir man fryktelig varm for tiden, tydelig av pelsen er på god vei tilbake.









1 kommentar:

Veronica og Alisha sa...

Jeg satt å stirret på mine fisker veldig lenge før også, og enig i at det er morsommere enn ol;)