onsdag 12. november 2008

Ny utfordring- går dette bra da?

Lyst på.........
Og det sorte øverst har ho allerede fått... Kjempestilige bånd..

Vel nå har jeg fått preka litt med Charpi,og blitt enig om ny utfordring- og tøffe meg foreslo


Et BAKBENSLØFT- høres ikke så veldig vanskelig ut,og håper ikke det.. Denne gangen vil jeg klare det.. Vi har til neste helgs søndag pga skaden min.. så nå får de pillene til far begynne å virke- for denne vil jeg klare!!!




akkurat nå ligger lilleprikk å spiser rått oksebein inni buret sitt--etter en deilig tur med pappa- snille pappa....




Ellers så driver jeg forsiktig gåing i sakte tempo rundomkring i det pittelille huset mitt,hehe. en holder meg kloklig unna trappa....
Ikveld blir det kakao og House, sukk- da er ikke livet så verst..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oi, det var et fint bånd, hvor selger de det sorte prikkete? Ally har lyst på et sånn et...
Hilde

Anonym sa...

De båndene med svarte prikker som Zebra har var jo kjempe kule da:D Har du kjøpt de på nette eller hvor selger de sånne?:)

evy sa...

Til begge to- det er venninen min som syr, ta kontakt med meg hvis dere er ytterligere interessert...


Bloggarkiv