onsdag 19. november 2008

Phu løpetid snart ferdig... e gler meg....te house


Jeg gleder meg allerede til House ikveld, sukk, herlige kyniske slemme mann....
Ellers går nå dagene her, sakte men sikkert.... E begynner å bli mektig lei av å gå turer i bånd, kjedelig, det er sannheten....
Tuppa er ikke lett å trene om dagen, men mase kan ho, hehe..
Så jeg har gått over til å klikke for alt, bare for å aktiviserings skyld, ho er virkelig på blond og deilig stadiet...Minner meg så utrolig mye om en fjortis jente, som fniser,og ser hemmelighetsfullt ut i lufte, og bare må prate i telefonen...(sniffe på alt).. Jajaj, det går vel over......
I natt drømte jeg at dronningen i england ville jeg skulle få en dalmis av ho, for å få nye linjer inn i landet.. Jada, sa jeg... Så våknet jeg da jeg sto på Gardemoen., og venta på hærligheten... Blæh...
ORMEKUR er påbegynt idag, like greit, ho spiser jo alt.. Tenkte at deilige blodpølse var tingen å gjemme disse pillene i, hun spiser nemlig ikke alt.. Særlig ikke blodpølse-
Så da tok jeg å blandet jeg det ut med vann, og honning- se det da var godt,og vips forsvant det glatt.
Ellers har vi testet ut smakssansene,og hun liker: mandarin, ikke banan, bananskallet går forresten godt ann å leke med, sild(æsj), stearinlys ikke verst, hvertfall gøy å herpe... Og hunden min har blitt tykk, og da mener jeg tykk...Fysj.. her må det trenes..
Kanskje det blir tur med Z og M til fredag, gud jeg gleder meg...
Og ja jeg vet det ble litt vansklig skrift å lese, men må leke litt, er så lei av bloggen..
Ellers har vi det fint, bortsett fra forkjølelse, og litt feber fra matmors side..

1 kommentar:

Anonym sa...

Få se ståbilde av tjukka da :D
Da har hun jo lagt på seg veldig fort? Synes ikke hun har sett feit ut på andre bilder nylig, men har kanskje ikke vært den typen bilder det er lett å se det på heller da. :)
Glemmer alltid House, så takk for påminning. *burde lese*


Bloggarkiv