mandag 3. november 2008

Dag fire med løpetid,og jeg ønsker meg hannhund


Joda vi lever vi,om enn noe søvnig og forvirret.. Zebra har våkna litt så hun får fortelle-
Zebra ordet er ditt...SNORK.....ZEBRA!!!!

Hæ, hva hæ, jeg sov ikke, ikke tale om, jeg bare hvilte hodet....
Ja, jeg skulle visst fortelle litt fra de siste dagene i denne bloggen.
Jeg er litt trett for tida, mamma sier at det er hormoner- aner ikke hva det er- jeg er trett,sånn hele tiden...Kanskje jeg har sånn vintertungt for det???

Igår tror jeg det var gikk vi visst tur på et sted som heter Neset, der var det fint, masse gøye lukter,og noen rare, da ble jeg helt forundret og stakk halen mellom bena mens jeg snuste inn den kjemperare lukten... Men ble tilslutt dratt vekk, søren..Det er nemlig skjedd noe rart.
Jeg må gå i bånd hele tiden- det måtte jeg jo ikke før- og det er superkjedelig.. Igår gikk jeg med Pappa(matmorspappa),og da gikk jeg i sånn snellebånd, greit nok, men det er jo så kort..
Men fikk jo løpt litt,og jeg kjente lukta av en elghund, men så han ikke, sikkert en deilig kar..
Når jeg kom hjem måtte jeg trene hode litt, jasså!!!
Den gikk jeg ikke på, hehe...

Men fikk noen deilige ben på kvelden,og sovna i armkroken til mor..
PS: den trusa gnager,og ikke er jeg særlig lekker heller- håper ikke gutta ser meg..
idag har jeg hatt en kort tur(50 min) i stummende mørke tidlig på morran- jeg kom gjespende utav buret,og der står matmor klar med selen- wow tøff start ja..
Så fikk jeg maten i sånn derre kong- gørr altså er så mye stress
Fikk en tur etter en stund også-kort(50min), og matmor snerret at jeg trengte ikke snuse på alt, for å så i neste sekund:"du trenger ikke dra"... kan ho bestemme seg..
Når vi kom hjem, fikk jeg den vemmelige trusa på- æsj- men jeg har skjønt hvordan jeg drar ut det som er inni- hihihi..
Mamma driver å kosemoser meg etter hver tur, skal lissom hjelpe- nja...
Har fått en ny utfordring- skal bære et rått egg- nja- er så trett- tror jeg sover på det...
Snork...
OG så vil matmor og Zebra ønske lykke til eller god bedring okke som til NIVEA...
PS: Mon- jeg har klart å finne et sted med kart, og gode bikkjebein- blir du med ein tur til Froland???

3 kommentarer:

monika sa...

Skjønner du har det tøft for tiden ja Zebra! Men det blir snart bedre! Da blir det hopp og sprett med masse gøye hunder uten bånd.
Hang in there!
Og ja, vi er med på nye løyper vi!

Pia sa...

Haha, tro meg, jeg ønsker meg tispe annenhver dag, så stemmer for at vi kanskje bytter ca... hmm.. ja, annenhver dag? Hihi! :D

Anonym sa...

Hei
Ja, da har hun kommet i den alder'n hvor hormonene bestemmer farta. Hører med er jeg redd, men klart det er kjedelig å bare gå i bænd i 3 uker. Vi takker for oppmuntring for morgendagen. Nivea bekymrer seg ikke, i natt får hun ligge i sengen med meg og Napi. Litt trøst må vi jo ha.
Vi snakkes!
Klem fra Nivea og matmor


Bloggarkiv