søndag 30. november 2008

HUNDETREFF...

Gjess i plogform...
Denne jenta kan det med å slappe av..

Vakker vakker solnedgang.... god avslutning på en 11mnds dag(målinger kommer imorra)


Jump and Shark underneath



Doffen og Zebra ..... ble ikke så mye lek, men ingen krangling... Doffen er jo en voksen herremann




Alle vofsene leker..











Doffen i farta..............







Sissy hopper høyt og langt på høyballene, helt rått å se på...








Sissy oppå høyballene, en mann, Doffen og Zebra etter i full firsprang



Doffen sjekker at Sissy er ok...Zebra lusker under..
















Sprett i denne jenta her ja....


Zebra elsker jo pinner... en kommer ikke unna det..















Ja som sagt hun elsker pinner, nesten litt for mye... Skjønner ikke at disse pinnene er så gode, men de faller i smak..














Mamma e kommer.... smilemusa på vei til mor...













Juhu mamma, har du noe nykokt lever til meg... Hva jeg slenger da ikke med leppa????
Jeg er en kul babe-11mnd og alt...
Takk for tøffe folk som trosset kalde, våte jorder for et hundetreff..





3 kommentarer:

Anonym sa...

Skjekk det bilde av gjessene, det er en V, jeg heter jo Veronica hehe:P Er det Greyhound eller Whippet den ene Zebra leker med? Åssen ras er den andre?

Anonym sa...

Heisann!
Tror ikke vi kan gå blodspor denne uka, det går i ett her... Men håper ikke denne snøen som laver ned blir liggende, for jeg må snart få trent litt blodspor igjen..Men du hører evt fra meg ;)

evy sa...

Ja men den er grei.. Kos deg videre..


Bloggarkiv