torsdag 13. november 2008

Bilder fra diverse ting fra tida som har gått...

Okei mamma, jeg kjeder vettet av meg- dette er mytteri- flytt deg fra pc- e skal fortelle.....
Ja her sover en utrolig vakker prikk , med bestevennen sin Herr Gris.

Jepp, vakre prikker trenger lekre halsbånd- dette fikk jeg av tante Monika- drittlekkert, dette kommer gutta til å like..
Her måtte jeg være modell(er det rart- er bare så deilig), for Fortuna sitt halsbånd som ho skal få til jul....







Her er mamman min som har dekket til med pannekaker en sen kveld,og jeg fikk ingenting- SUKK..Under her er det husmorvikaren som måtte jobbe da mamma hadde skadet ryggen..











Jepp sånne ting som dette må jeg stadig drive med da. Ete store gode ben,og leite etter maten min i iq leker- er jo greit dette...













Bare et siste bildet av meg- for jeg er så vakker- drøm søtt alle guttær.....







1 kommentar:

monika sa...

Heisann Zebra!
Zumo hilser masse! Syns du var dritlekker med det nye halsbåndet. Han har sigla etter å se det på deg en liten stund nå!!
Glad det passet - hilsen tante Monika


Bloggarkiv