søndag 7. september 2008

Sørkedalen utstilling....


Babyene til Perdita
Sort: P.AS time goes by
Lever: P.Above Average( jeg var helsjarmert)

Er det ikke bedårende????
Buffy med Linda, som for anledningen ikke har hodet helt med, heehe(mente bildet)
Buffy hilser på en av valpene til Kari

BobbyLee fine gutten, er jo en liten kjendis..
Kari med Benjamin Perditas right on time


Leo igjen



Joker i action
Broren til Zebra Napori's Exotic edition- utrolig sjarmerende fyr..
Perdita's Rainman Lukas og Tone




Dot Com's Expect the Unexpected
Spotnik's Eternal Echo?





Fra unghundklassen






Prikkebua var det også... fikk kjøpt meg ny t-shirt







Buffy i fint driv, med Linda.. Knallbra innsats, som ble belønnet med BIR VALP, kjempegøy...
Zebra handlet av Guro...Guro du er flink, fikk ho tilogmed til å logre..
Guro lånte Zebra litt,og skulle gå litt med ho før jeg skulle inn....
Før hun gjorde det-lurte jeg på om om vi skulle bytte hund en stund- jada svarte Guro..
Ho tveka etter et par runder med Zebra på høygir...
Guro: ho er jo helt gal, sterkere enn Pepper- er helt vilt....








Buffy så flink i ringen....
Zebra i ringen med Guro som handler, ser jo så mye bedre ut, enn når jeg gjør det...
Nugatti ville også være med, Grattis med at hun ble Bir baby..









Konkurranse om gladeste hund, Guro og Zebra sloss om tittelen..










Søskna måtte jo hilse..
Veldig koslig å treffe så mange dalmiser og hundefolk..Koslig å treffe så mange.. Og selvom jeg og Zebra ikke var på talefot den dagen- var det gøy å være med...
OG takk til Linda for kjøring, vi kom jo frem selvom vi fikk sett Opera'n.... Og grattis igjen med Birvalp-kjempegøy for dere..

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv