onsdag 24. september 2008

Mørløs i høstskrud

Her er et bilde av kjekke onkel Willy- synes det ligner litt jeg... Beklager sent men godt- det er selvfølgelig eier Inger Marie Meen som har tatt bildet....
Høstfarger er vakre

Og skitne hunder er lykkelige hunder- hehe..






vi planlegger høstsesongen....

Jump into the sun....................




LEKE, selvom det ikke ser slik ut..





Ut på tur aldri sur....
Imorra er det ny tur, jippi..
Og på fredag blir det gruppetur til Mørløs igjen, enda mer jippi....
Og det er så deilig å se Z'ene sammen, de er virkelig gode venner som har det kjekt sammen- blir rørt jeg.. Og så deilig at jeg har det samme.. Jeg og Zebra er rike gitt...
PS: klippet klør,og smørt bakpotene




5 kommentarer:

Reflexa sa...

Så fine høstbilder! Lekebildet var utrolig morsomt!

Lise sa...

Så flott bloggen din er blitt nå :-). Og som vanlig flotte bilder

Anonym sa...

Hei snupp!
Fy søren for en herlig natur dere var ute å gikk tur i!!!

Vi må bli med igjen snart. Har fått ordnet meg noen fridager i høstferien, kan vi ikke finne på noe da??

Stor høstklemm fra Hilde og flattene!!

Anonym sa...

finne prikkedyret mitt! :D

Takk for at du synes det var så fint at du la det ut i bloggen! :)

Så ut til å være en hyggelig tur. Digger høsten! :)

Anonym sa...

Hei på dere:)
Huff begynner bli kaldt syntes jeg hehe, men høsten er jo fin da;)
Flotte bilder av både hunder og natur!;)
Hilsen oss fra vest:)


Bloggarkiv