tirsdag 16. september 2008

Jeg ELSKER hunden min-




Men som i alle forhold går det litt opp og ned i hverdagen- men vær ikke i tvil- ho er godjenta mi.. Ligger bare litt langt inni kroppen av og til..


Idag har hun visst ingen krefter igjen- hun vil bare sove,og det må hun gjerne...(hun er så råsøt, når hun ligger der)

Ellers har dagen idag vært: slit- rett og slett.. Alt har vært et slit, eller ikke alt. Fikk jo en KJEKK eletriker på besøk, så det var rett og slett litt koslig å ha en mann som tusla rundt og jobbet, mens jeg satt med en god bok..


Og var koslig å få besøk av K, som kom for fiskemiddag, fikk potetstappe- sånn kan det gå..

Og litt DORA, som er et utrolig irriterende barnetv..

Nyhetene er fulle av skumle børsgreier,og en må spare,og se over lån osv..

Så jeg får jo bare hive meg rundt og dra til butikken å hamstre for, vofsen min skal jo ha det bra..

For er et utrolig hett tema, enten man tørrforer eller råforer, eller bare forer med det man har til middag.. Møtt hunder som fungere knall på alle variantene- også møtt hunder som ikke har gjort det


Det vansklige blir når en tror en har funnet et godt for, og så begynne å høre rare ting om det, hva da.. En må jo bare stole på at hunden viser rett: god pels, god matlyst, god avføring, god matlyst- nei jeg får nok stole på hunden, den vet nok best...


Imorra har jeg fri, hurra, det trenger hele meg kjenner jeg... Skal kose meg med venner..

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv