mandag 1. september 2008

Dressurkurs gang 2

Jaja, nå har vi vært på dressurkurs- og man kan vel si at det ikke var en suksess..

Kjøre i bilen gikk kjempefint, ingen problem
Kom frem, hilste tålig fint på masse voffer, ho er litt voldsom,og de litt små sjenerte synes hun er for tøff...Men hun lekte fint med en Jack Russel, kjempegøy..
Selve kurset begynte bra, med på plass- det har vi trent på,og den er blitt veldig bra. Så hadde vi dekk fra holdt- tålig bra...
Så skulle vi ha litt stå under marsj- det gikk tålig, men det ble ikke trent inn riktig,og jeg må ha et annet ord enn stå- det bruker jeg om utstillingsstå..
Vi hadde også litt lineføring- gikk tålig, mye snusing,og uoppmerksomhet, og mye hopping- men noe bra var det...
Så skulle noen vise innsitt ved innkalling,og brukte Zebra,og geiteskinnet- og fikk litt kjeft for hopping etter skinnet- som i mitt mål er helt ok, vil ha høy faktor på det... Roet seg, men virket litt satt ut.. og jeg synes hun jobbet enda verre etter det..
Men:
Jeg brukte kun pølser,og skinnet
Det regnet
jeg var trett og sliten
det var to nye hunder der idag
jeg ble nok litt preget av at: her skal det jobbes, ikke tulle, osv- dermed glemte jeg å gjøre det gøy og utvunget
Fant meg selv, trene lineføring med godbit i hånda- hva er det da?????
Masse gode unnskyldninger- men det viktigste er: jeg må bli mer interessant... BASTA BOM
Lekse til neste gang: innkalling med innsitt

Og leksen til idag, klarte vi- her på verandan, men det var knallbra.. flink jente...
Ellers har jeg glemt å melde meg på Sørkedalen- det er nå gjort, så nå er jeg på vei... Gleder meg...

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv