onsdag 25. juni 2008

Shagma og tissebleie...

I dag hadde jeg en overraskelse til vennina mi- hadde gjettet på at hun kom til å bli glad for den,og det ble hun..
Er det noen som husker serien Shagma-reisen til jordens indre??? Om solen Shagma som holder på å dø,og ufoen Shag Shag, og de to skøyerene Bic og Bac.. Den er nå kommet ut på DVD, og jeg har fått tak i den.. JIPPI..... Barndommens beste tegnefilm serie EVER...

Vennina mi er arrig for tida, men humøret lysnet utover dagen, da hun fikk litt Shagma og en tur på jordet med vofsene.
Jeg jobbet igår, og det var vel ikke helt heldig for kneet, for det er vondere i dag,pytt sann... Mon kunne hvertfall ta Zebra, mens jeg kreket meg av sted.
Så vi slapp Zumo og Zebra på jordene, og de løp som noen tullinger, er veldig mye lyd i begynnelsen på Zumo, men det gir seg. Virker ikke som Zebra bryr seg veldig mye om det, og blir vel heller enda mer intens i smiskinga si. Jeg hadde øyner alle veier, og passet godt på kneet mitt. Vi var bare på det ene jordet, men der fikk de løpt godt.. Zebra får strekt seg godt når hun må løpe etter lynet Zumo..Ho fikk også susset litt på en tervueren blanding som kom forbi, Zumo som er blitt litt mer hannhund i det siste fikk bare bivåne..
Dagens høydepunkt var jo når Zebra(hvem andre) fant en brukt tissebleie, den var stas, den var trekkleke, frisbe, og mat, hmmmm, lite deilig. Men gøy hadde de nå med denne ekle bleien.
Synes det er en uting at folk ikke plukker opp etterlatenskapene etter hundene sin, enda verre at de tar den opp, men lar posen ligge der(hva er vitsen?), men legge igjen bleier da??? EKKELT.
Så nå sitter jeg i sofan med den siste til Nesbø, og en trøtt, bleiemett puppy.......
Takk for en god latter og litt Shagma Mon...

1 kommentar:

monika sa...

Gosj, de var rektig så sjarmerende med den tissebleia du, fysj og æsj!!
Og tusen tusen takk for Shagma - det var en kjempekoselig overraskelse!


Bloggarkiv