mandag 23. juni 2008

Internett


I am back!!!!! Gud og godt er det, var like godt for jeg holdt på å forgå av abstinens. Nå råleser jeg på alle favorittsidene mine,og oppdaterer meg på dalmisbloggene, blir noen timer lesing for å si det sånn..


Idag har jeg brent bildene mine på cd, for pc er full,og jeg skal jo ha den med til sverige. Phu, det ble mange bilder ja, har brent 15 cd,og det er masse igjen, phu...

Ellers har jeg vært i bryllup, det var kjempekoslig,og bruden så ut som en eventyrprinsesse-nydelig...Litt kjedelig at min gave ligger fast et sted i usa...

På torsdag dro vi til jordene og møtte Mike- det var vondt- for min del..

Zebra prøvde å unnamanøvre den litt tyngre Mike,og slang seg hardt inn i mitt kne- så jeg har hoppet rundt på krykker,og har det vondt..Håper det blir bedre, har ikke råd til å ha vondt nå.

Skal jo jobbe i sommer og på verdens utstilling. Zebra og Mike lekte ikke så bra, tror hun synes Mike er voldsom og fikk nok litt vondt av de råe taklingene..


Forrige tirsdag gikk vi- Chan, Zumo og Zebra med eiere en fin tur på Mørløs, helt herlig tur, må gjentas. Ingen bilder desverre.


På lørdagen var vi på familiedag på Hove,og der gikk det jo over all forventing. Hun oppførte seg fint, var stille og rolig- vel så stille som en dalmisvalp kan være. Og Zumo strålte, og vant hele hundesprinten på 8.46...knallbra... Kjempebra, grattis.

Zebra gjorde det kjempebra, og løpe knall.. Gjorde nok susen med litt geiteskinn som belønning..

Hun løp to gode løp på tidene: 15.1 og 12.69 tida sammenlagt ble: 13.90.. Og det holdt til en andreplass blant store valper- slått av en BC..

Sånn nå var en liten oppdatering gjordt.. Kommer mer bilder senere... Kos dere videre..

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv