mandag 30. juni 2008

Bøsta og pakking


Idag har Zebra bøsta, et halvt år- det har ikke blitt feiret, fordi jeg pakker som rasende til ww show i sverige. Vi reiser natt til tirsdag...

Og ikke har det blitt tur heller, da kneet har slått seg godt og vrangt..Kjedelig

Men hun har fått litt ekstra god mat,og litt lek.. Så får helle bøstapresangen være at hun skal få være hos IM, Willy, Elmer og Echo i en uke... Tror hun vil storkose seg.

Som sagt så pakkes det, og upakkes, for det er ikke bare bare å pakke for en uke, og med denne sommeren er jo alt litt usikkert. Men har hørt rykter om at det skal komme en hetebølge- ikke dumt.

Det blir både deilig og rart å ikke ha ho rundt meg døgnet rundt i noen dager. Gleder meg litt til å bare være meg. Selv om jeg kommer til å savne henne enormt. Men vet at IM er svært så kompetent til dette- så det er jeg ikke redd for.. OG matmor finner vel noe som bare Zebra må ha, så en skal ikke se bort fra at det blir litt shopping.

NEi, tilbake til pakkingen- kommer nok igjen, med rapport fra Sverige..

3 kommentarer:

Iselin sa...

Ha en fin tur da, kos dere i sommer! ; )
iselin og chilli :)

Anonym sa...

Hei, nå har jeg lest litt rundt i bloggen din om både Tequila og Zebra. Fryktelig trist å lese om Quila. En hund jeg kjente måtte også forlate denne verden av samme grunn. Redsel og angst hos hunder er vanskelig å takle, og blir ofte misforstått av uvitende hundefolk. Kjente hvor provosert jeg ble av mannen med gordon setterne, strøm?! grisebank?! Det er trist at sånne får lov å ha dyr..

Zebra er en kjempeskjønn liten frøken da, er utrolig hva en dalmis-valp finner på av rampestreker. Men de er jo bare herlige.

Takk for titten. =)

Hilsen Elisabeth og Falcon

Lise sa...

Venter på rapport fra Sverige ;-). Håper dere hadde en flott tur :-)


Bloggarkiv