mandag 16. juni 2008

Internett borte

Jeg skulle være så flink igår, og dra ut kontaktene til pc og moden siden jeg skulle vekk, og det var meldt tordenvær..Ja jeg er litt forsiktig av meg.
Så jeg dro til mine foreldre, og pga at Zebra var Zebra(valp) så fant mamma og pappa ut at mi måtte få slitt ut den hunden.
Så vi dro til Mørløs, veldig koslig tur, og herlig rute, og tålig fint vær(les regn). Mamma og pappa trente litt båndtrening med den lille snørra,og det gikk litt opp og ned. De var flinke, litt lite konsekvente, og det utnytta lusa mi.
Vel hjemme var ho vel ikke så sliten, hehe.. hadde litt alene trening, som var grusomt.. Og snille pappa kom jo selvfølgelig med ho, fordi hun hadde pepet..... SUKK
Når vi endelig spiste middag, så kom hun inn, krølllet seg sammen med et dypt sukk og sovna.. Endelig var flokken samlet.

Men når jeg så kom hjem, var intenett dø, ( og ja jeg husket modemet)..
Så nå får jeg et nytt modem i posten, og da håper jeg det funker, ellers hyler jeg... Så mye for tøffe uttalelser om at jeg er ikke avhengig av internett.......
Vel kos dykk videre, nå skal jeg ut å jobbe for føden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hei kan du sende meg din e-mail og foresten tulla heter toffe loffes be my star h ehehe
men baby er greit det å.
i gåt fikk bella full pakke. tulla ble bir å aurora fikk to røde sløyfer
hilsen kine

Anonym sa...

Hei siden jeg ikke har internett, og ikke finner siden deres så skriver jeg den her:
edbjohn@yahoo.no
Ps: sorry med feil navn...


Bloggarkiv