lørdag 20. august 2011

VALPEKOS:)

De var så herlige når de lekte sammen, og de gikk bare bedre og bedre overens:)
Og de kunne være tøffe i trynet også, fniiis:)
Men litt sånn hulter til bulter ble det gjerne
Sjekk ut de herlige ørene da :)
Og noen bilder kan man se flere ganger:)
Zebra lurer på om ikke lillelisa vil leke, njeiiii sier lille lisa vil heller sole meg:)
Er det rart jeg blir varm i hjerterota av denne karen,SUKK!!!!
VAKREPRIKK
Fineste lillegutt som het Billy, andre dagen hette Lars, og endte på Laffen og koseprinsen:)
Her har vi DRAMAdama, Lille Lisa eller Mariah Carey, sutrepumpen, eller sjokkebolla eller frøken deiligst.
Zebra ville helst leke hele tiden, de små ville så meget annet også
Og plutslig ble Zebra så veldig stor:)
Sebra nede for telling- tok du ann???

GOLLUNGENE!!!
Det var utrolig gøy å passe de, valpesyken ble ikke stoppet,og det var veldig kos med smågrynt, og tasseføtter:) Og så kosete de var, hadde fanget og armkrokene fullt opp av vofser:)

Sjekk poten:)
Lillelisa for et skuespillertalent. Som elsket kos, og ikke kunne gå med selen sin, og som ikke klarte å gå opp veranda trappa uten hjelp:), og som satt fast midt på når hun skulle hoppe oppi kurven:) Som freste som en lemen hvis det var mat i nærheten, og som glatt stjal Z sin mat.
Var koslig med de valpene,men kanskje litt slitsomt.




Tunnelen ble en hit,og jeg hørte at den de fikk med seg hjem også ble godkjent for lek og bruk:)


Tante det regner kan vi gå inn nå, barske valper det tenker jeg:)



De var noen herlige valper, dog var de veldige rolige begge to. Men jeg er jo vant med dalmisvalper, og de kan jo sette grå hår i hodet ditt:)
Lille Lisa var den som ville ha alt,og alt var ho sitt.Billy var mer laidback, og stjal det når lisa glemte det:)


Overmot fører ofte i brennesler- nytt ordtak fra syrinstua:)


Lisa hilser på lotus,som er noget slitt etter hardhent bruk og røft uteliv:)
SUKK- er det rart jeg får smilerynker i hjertet av denne karen:)

Fineste prinsessa mi- en stor valp i en prikket kropp:)
Begge valpene fikk også møte Jeppe en dag, og det var spennende. Og de prøvde desperat å holde følge med de store hundene,men måtte gi tapt med stuttleggene sine:) Og lillelisa viste fram sine fine rull og ligg død rutinen til Jeppe også:) Men de synes det ble litt kaldt og vått så da tasset vi hjemover, trøtte valper på kvelden:)

Jeg ser jo sånn i ettertid at det kanskje er en overvekt av bilder av denne karen,men jeg innrømmer det glatt. Jeg er forelsket!




Takk for fem fine dager med fine fine valper:) Vi storkoste oss:)
OG de er hjertelig velkommen tilbake:)

1 kommentar:

Carina Josefine sa...

Slike innlegg burde komme med advarsel! "OBS! Du kan pådra deg valpesyke ved å scrolle nedover"