lørdag 2. april 2011

En liten samtale med Hyena:)

Hei Hyenadog products Heisann ja, vennligst ikke blokk for sola. Hva ellers er det du vil bry meg med?dog products
Tenkte vi kunne prate litt om regler å sånn..... dog products
Godt du tok det opp- jeg har masse jeg kunne tenke meg å fikse på.

For det første: MAT- du kan ikke servere meg deilig for den ene dagen og så dritt den neste- tenker du ikke på mitt velferd? Jeg vil ha fantastisk mat hver dag, BASTAdog products
Dessuten kan du fikse det sånn at stolpetisseren ikke slikker på meg hele tiden, jeg stinker fiskeoljedog products Og det er jeg som bestemmer hvor jeg vil ligge, da skal hun flytte seg. Slutt med å ta med dumme bikkjekrek til mitt slottdog products
Bare husk: det er jeg som RULER dette husetdog products!


Det var den samtalen liksomdog products

2 kommentarer:

Prickiga Pojkar sa...

så vackra bilder ! vilken duktig fotograf du är :)
ja katter och prickar vill gärna ha sin vilja igenom ;)
Ha en fin helg :)

Anonym sa...

Ække prikkedyret bare ansatt da?? Hva med å gi`n sparke`n? hihihihi

Hilsen Lussi


Bloggarkiv