lørdag 5. mars 2011

Ut på tur- aldri sur! Zebra helt vill og gærn hun:)

Heia mamma- jeg er klar for tur:)
Snø er kjempegøy:)


Skal jeg dynke deg????


Kommer og tar deg, løøøøp og gjeeeem deg!


Idag var hun helt gal, alt var kjempegøy, og alt var bare hopp og sprett:)
Jeg lot henne holde på, det var tydelig at hun nøt å bruke seg selv, og bare lekte og koste seg.

Det ble en serie med hoppebilder, for tuppa mi synes det var utrolig gøy:) Beklager at dette ikke ble skarpt, men synes det viser gleden!



Heisann jeg er lykkelig jeg:)



Brøytekantene er nok over 1.50 noen steder, så ho hopper ganske høyt her!





Vakker hund i bevegelse:)







Jippi mamma kjempegøy. Dette er en ny lek ho har funnet på, aldri sett ho har gjort lignende før, snåle snuppa mi:)



Zebra hoppet og koste seg, mens jeg koste meg med å ta bilder av min gærne prikk:)






Det var en deilig tur, uten brodder, uten sokk og dekken på Snørra. Bare vanlig sele og halsbånd. Sola skinte, det varmet, det sildret,og det luktet vår.. NYYYYYYYT!


Se hodet hennes her, en ser kreftene som er involvert, og ho nøt å bruke seg selv tror jeg:)




Oooops et lite kræsj:)




VI HOPPER INN I VÅREN!



Hallo mine undersåtter- si Åhhhhh to your queen!





Juhu jeg er lykkelig!




Nå kommer jeg og ..................




Grave etter gull eller sølv eller snø????





Du mamman skal vi hjem allerede???








En liten løpetur til da, pleeeeeeaaaaaaaazzzzzzzeeee mammma???





Okei da jeg kommer, men jeg løper mens jeg gjør det:)
Var en deilig tur, og vi storkoste oss. Vi bare kooooste osss, og vi traff noen nye venner også:) Bare vent og se:)






















4 kommentarer:

Carina Josefine sa...

Er virkelig imponert over hvor skrape og klare fartsbilder du tar. Mine blir liksom bare en graa eller brun uidentifiserbar sak midt paa bildet!

Pen og morsom prikkeprinsesse! :)

Eva sa...

Vilka härliga kort. Men vad snö ni har kvar?
Ha en trevlig helg.

evy sa...

Takk for kommentarer. Vi har mye snø igjen ja, noens steder opptil 2 meter- vi lengter etter vår:)
Og for dere som gjettet på Boy og Jeppe, så er det BC som er felles rase, men ellers andre raser ingen i gr 8 el 7

emelie sa...

vad skoj hon ser ut att ha! :)