fredag 4. mars 2011

Odin og Zebra i rosa lek!!!

Z i sin nye rosa camo sele, og jeg er ikke fornøyd. Den selges, bare gi meg en mail, eller kommentar hvis du er interessert:)
Heisann koss det går??

Nå kommer jeg tante- får jeg godbit da??

Juhu, idag trengte vi litt råååååsa for å klare dagen!!

Heia tanten- nå får jeg vel godiiiis??



Hihihi, vi har det kjempegøy:)

Det er stas å ha en bestevenn- det lyser opp en ellers grå dag!


JAAAAAAAA, jeg har tatt tannpussen!!!


Odin er søøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøt:)


Fineste bestevenner, vi fant en plass med ikke alt for mye snø, så vi kunne slippe villdyra våre- det gjorde godt i en liten hundekropp:)



NAM, øret!!!(ps: Zebra det heter ørret, og er en fisk- du er litt på villspor her kan man si:)



Så lekte vi litt til, og var skjønt enige om at våren må komme, snøen må vekk og vi lengter etter det grønne..



Det er så greit å være lav avogtil:)


Nå kommer jegog tar deg:)



Gogutten som bruker øra når han løper:)
TAkk for koslig tur, men blir deilig når vi faktisk kan gå litt:). Men vofsene var jo lykkelige bare de var sammen... Det er sant som det er sagt.
En god venn gjør opp for dårlig vær!!!














Ingen kommentarer: