fredag 11. mars 2011

Toya

Hei, jeg heter Toya, og er en sølv storpuddel
Rister litt på pelsen og flørter litt med gutta?

Zebra derimot bomper litt på eieren:)
Toya i bakgrunnen er i sjokk over denne ufine oppførselen, man er da dame!


Men Zebra vil leke hun, Toya er litt mer sånn.. Njeiiii.....

Må jeg snakke med store bokstaver sier Toya:)


Men Zebra er som en irriterende lillesøster som alltid vil være med å leke når DU har besøk. Tar rett og slett ikke hintet gitt..
Toya var sliten hun, vært på skitur hele helgen, orker ikke action hele tiden:)


Men hvis jeg hopper og spretter litt da- sier Z.. Men Toya lar seg ikke overbevise gitt:)


Zebra setter i fjollegiret, Toya er bare lettere oppgittt over denne gale unghunden:)
Toya tenker: Hvis jeg bare overser så går det bort... krysse labbene og tenke hardt:)
Zebra har det kjempestas, er det noe den snørra kan så er det å være vill og gærn:)
Men hvis jeg rir litt på deg da?? Ikke???
Våren er kommet og sevja stiger... det påvirker hvis snørra også det:=)

4 kommentarer:

Lola Pagola sa...

Haha dødsfestlige bilder :D Kan liksom se hva Toya tenker om det gærne prikkedyret ditt ja :D

Anette sa...

Vilka härliga bilder =))

Hege sa...

Pene puddeljenta :) Og kjempefine bilder!

Carin Säärelä sa...

Haha, Troya var inte lätt att få igång!! Sista bilden tyckte jag om ... Ni har ju också sol!!