mandag 7. mars 2011

Jeppe , Shira og litt hopp og sprett:)

Endelig fikk vi treffe Jeppe igjen:)
Det ble heftig lek med engang, og de to er så like i leken sin.

Sjekk utrykket på Snørra her:)


Sånn ned med slike prikkeprinsesser!



Da tar Zebra å vise frem sin ville og gærne side hun:)


Hehe, taklet han:)

Og det er slik en takler Jeppe, en bare sklir inn i han:)




Jeppe viser frem de vakre tennene sine:)



Så ble det litt hopp og sprett idag også.


Begge to i spranget, bra bildet:)




Og så må en fortelle litt hvor skapet skal stå og sånn, hehe:9)
Vips så endte frk prinsesse på rygg igjen gitt:)



Felles landing, fineste hoppvofsene våre:)



Oi der forsvant godbitene gitt, best å følge etter.....
Var en fantastisk dag med sol, varme og gode venner:) Kan det bli bedre??



Den var ny og elegant Jeppe, hehe:)




Felles landing igjen!






Så må ta litt heftig lek igjen.

Jeg biter meg og du biter meg....
Vi tobente sto og solte oss, og nøyt sola.. Våren kjem sakte men sikkert!!





Nafse nafse






Nafse nafse 2








Vi ble veldig glade når vi skulle gå en tur på jordene, og det tikket plutslig inn en melding fra Jeppe- Tur på jorden????
Perfekt!!







Jeppe bare understreker ett poeng, Z tar poenget hun:)









Sjekk ansiktet på Jeppe..







Det er kjempefint å leke i snøen med bestisen sin:)












Så møtte vi også Shira igjen.



Zebra: e bompa ho bare litt altså:)




Shira synes det var deilig å gå på vårtur hun også:)


Men de to gale vofsene ble litt mye for ho, så ho gikk mest rundt og smilte og lo hun:)








Sånn oppførte de to andre galningen seg:)










Shira fikk tennisballen sin, og var godt fornøyd hun:)


Mens de to andre sjekket ut jordenes fasiliteter....



AU!!!! Bare Z som spiser litt is sånn i forbifarta- går gjerne litt heftig for seg:)




Shira strålte hun, koslig å se henne igjen:)





Juhu jeg er klar for verden!







Var en deilig dag som sagt. Og Zebra var i storform, og ville bare leke og ha det gøy. Merket ingenting på ryggen! Jeg nyter disse dagene, vet jo aldri om de vil vare.
Og når vi da treffer gode venner er jo dagen perfekt!


Mamma: se hva jeg fant på veien- to gode venner!!!



































3 kommentarer:

Pia sa...

Jättehärliga bilder trots all snö ;)

Carina Josefineh sa...

Haha elsker bildene dine! Jeg ler ofte godt naar jeg sitter her og titter!

Nydelig Shira, og gale korthaarsdyr!

Carin Säärelä sa...

Kul att du lägger ut många bilder!! Shira, så vacker! Man ser inte Collie så ofta nu för tiden.