torsdag 27. januar 2011

sosialiseringstur i byen:)


Av og til må man til byen, som når man må levere timeliste, og bøker som er reservert til andre.

Våknet, og kjente meg ok, spratt ut av sengen og ned trappen, mens jeg hojet: nå blir det mat å få. Merket at det var stille bak meg, opp på toppen av trappen står en molefunken prikk. Og vips var ikke mitt gode humør så godt lenger- blir ofte litt nedfor når prikk har vondt! Men vi fikk da kronglet oss ned trappen, dobbel dose rimadyl, og mens hun lå og sov med BOT dekken, fikk jeg tuslet litt rundt og gjort ting og tang:)


Men jeg tenkte vi kunne prøve en liten tur selvom- fikk bare se det ann. Så siden det var kuldegrader var det på med potesokk, og dekken. Så gikk vi, og det gikk sent, og det var mye å snuse på. Heldigvis hadde jeg noe på øret så det hjalp:)

Men er så lei av hunde eiere som bare: Åh gud, har du hund, min hund liker din hund, min hund kan hilse på din hund??? Og før jeg får sagt noe så blir det et møte, og når Z har vondt i ryggen er det DUMT. Skjedde ingenting, jeg bare tok Z med meg over til andre siden av gaten, og tuslet videre. Men kan man ikke høre svaret før man bare slipper de rett på:(((


Vel fremme i byen så ble det parkeringshus, heis, vindeltrapp og ligge helt stille under et bord:)

Og prøve å sjarmere folk som tror at dalmiser lever bare for å ta en bit av rompa deres:)


Så dro vi til dyrebutikken, og det var stas for de hadde akkurat fått inn ny dose med tørket snacks. Og da tok Z den alvorlige oppgaven å være forsøkshund,og sjekke alle varene:) Men jeg synes faktisk at når det er snakk om en stor kjede, og min hund tar en godis som ligger rett i neshøyde til 5 kr, så er det god service å si: og godbiten var på huset. Istedefor skal en betale?? Det er slu salgstrategi:(((

Men ho fikk et nytt halsbånd, rett og slett fordi jeg var deppa pga ho hadde vondt,og alle vet at shopping hjelper:))) Så er det å håpe at ho holder seg frisk, for ditta kan bli dyrt!!!

Vel hjemme var det rett under dyna og sove:)

Vi sees

1 kommentar:

Monica sa...

Hoppas ni får en bättre dag imorgon och Zebra uppskattar nog shopping hon också, särskilt godiset:-)