lørdag 8. januar 2011

bokblogg

Jeg bare skriver opp noen av bedre leseopplevelsene mine fra forrige år:
Lesemessig hadde jeg et godt år, og slo min gamle rekord som alltid er gøy.
Her er noen av de jeg husker fra 355 jeg leste!

Adler- Fasandreperene
Allende- Øya under havet
Anderson- Armløs, beinløs men ikke håpløs
Andhøy- Berserk til Valhall
Anelli- Historien om Harry Potter
Arnaldur- Irrganger
Bach- Måken Jonathan
Barry- Skjulte skrifter
Bazell- Eksgangster
Binder- Horse Feelings
Blake- Brown Cheese please
Blyton-Fem serien fra min barndom
Bonnevie- Hestenes klan
Boyne- Mytteriet på Bounty
Bradley- Det søte i bunnen av kaken
Burke- Black Cherry Blues

Cain- Hjerterått
Cast- Ungdomserie om vampyrer
Child- Hardt mot hardt
Clausen- En vill mann
Cleeves- Røde knokler
Coben- Alt av denne forfatteren
Deaver- Alt av denne forfatteren også:)
Doyle- Sherlock Holmes samlede
Egeland- Fedrenes løgner
Fossum- Varsleren
Gangdal- Tenker du skjønner det sjøl jeg
Genova- Alltid Alice
Hallgrimur- Håndbok i husstell for leiemordere
Hanssen- De ingen savner
Harris- Alle bøkene av denne forfatteren
Holt- Flimmer

Ingstad- Oppdagelsen
Irving- Siste natt i Twisted River
Junker- Tvillingen
Jæger- Alt av denne forfatteren
Kaaberbøl- Gutten i kofferten
Kallentoft- Høstoffer
Ketchum- The girl next door
Leon- Opprørt sjø
Lindell- Sukkerdød
Låckberg-Fyrvokteren
Mankell- Morder uten ansikt
Marklund- Livstid
McCall- Damenes detektivbyråserien
Monsen- Børgefjell
Nesbø- Doktor Proktors.....
Nilssen- Kors på halsen, tre søsken om selvskading
Novik- Hans Majestets drage- herlig serie for barn/ungdom
Nærum-Ø

Parkin- Bake kake i Kigali
Patterson- Bikini
Poe- Levende begravet og andre historier
Ramm- Med støv på hjernen
Rankin- Spesialenheten
Riordan- Monsterhavet også en god ungdomserie
Rosnay- Boomerang
Sage- Sirene, barn og ungdomsserie
Samartin- Anbefaler alle disse bøkene
Sandemo- Livsglede
Sansom- Monark også en fantastisk serie
Saramago- Elefantenes reise
Schau- Jons bok
Slaughter- Hun visste hvem han var
Steinhauer- Turisten
Stockett- Barnepiken
Stokke- Regines bok
Swayze- The time of my life
Taylor- Arven etter de døde
Teige- Noen vet
Temple- Mørk kyst
Theorin-Skumringstimen
Tolkien- Brev fra julenissen
Tursten- Det lumske nettet
Vaillant- Tigerjakt
Waters- Den lille fremmede
Wiik- Dødlig applaus
Winslow- Demringspatruljen
Wood- lottomillionæren
Wroblewski- Historien om Edgar Sawtelle
Masse gode bøker og masse deilige historier en kan forsvinne inni.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fem serien - yessss :-) Har du sett DVDene?

Anne