tirsdag 16. november 2010

Liten oppdatering

Zebra lever hun:)
Og jepp ho med Emil skremte meg ganske godt, men vi kom heldig utav det denne gangen.. Så nå er det lett halting og diare, og trolig også kennelhoste. Både hun og Lotus har snufset og kreket seg i det siste, så har vi hatt det også..
Kreket har vært utrolig rolig i det siste, og mest ligget på sofan å dradd seg- nydelig.
Triksetreningen går jo rett vest, var litt kjepphøy og flirte litt av noen brukte 4 uker på å trene inn å hente inn en apport, så jeg tenkte jeg skulle da vel klare et enkelt triks i uka.. NOPE!!! Trikset er: skamme seg, holde labben på snuten i sittende stilling, jøje meg skulle tro det var rakettforskning- ho klarer det ikke.. Og med Siv i friskt shaping minne så har jeg smil om munnen og is i magen,og nei hjelper ikke det heller. :)))) Det er så mye greiere med bandasje på hodet sier Zebra, for den kløøøøøør, og da må labben opp litt sånn:))) Men uten bandasje er det jo ingen vits å gjøre slikt:))))))))

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Evy :)
Så godt å høre at alt er "nesten" greit med dere. Hørtes ikke særlig behagelig ut det dere har vært gjennom. Ønsker dere god bedring :)
Stor klem fra Hilde og Kenzi