torsdag 23. september 2010

Tur til Stølsviga- en herlig morgen!!

Her hopper vi ut i vannet etter en herlig sykkeltur:)
Og prikkeprinsessa viser tydelig hvor magisk hun er- går på vannet gjør hun!!!

Sprute litt kan vi også, kjempegøy!!!

Kommer mamma, måtte trene litt lineføring mellom badeøktene...
Hei nå kommer jeg!!! Hun hoppet og sprudlet virkelig denne dagen, deilig med slike dager..
Hehehe....
Sjekk peilepinnen!!
Så var det fotosession....Prinsessen er klar hun...
Zebra sender en hilsen til Acke og sier: VANN ER GØYYYYYY!!!
Så kan man tørke litt i solen:)
Litt mer bading må til....
HM, sol er godt!!!.. Kan jeg få litt margbein og vann her takk???

Sånn ser neser ut, etter en skikkelig sandøkt!!!!
På veien hjem ble jeg grundig lært i hvilke krefter det er i prinsessa mi...
Vi syklet hjemover i fin fart, hun liker virkelig å sykle nå- det er gøy.. På fortauet sto det en stor traktor, så jeg syklet utenom på våre nye fine sykkelstier. I det vi kjørte forbi traktoren beveget den seg, jeg skvatt. Z skvatt veldig, bakover, og dro meg over to kjørefelt og rett i muren på andre siden av veien. To biler kræsjet nesten da de måtte kjøre utenom meg. Det skjedde så fort at jeg knapt rakk og reagere. En dame stoppet sin bil, og fikk stoppet trafikken så jeg fikk summet meg, og kommet meg på rett vei igjen. USj for en ekkel opplevelse- det kunne gått veldig galt- heldigvis gikk det veldig greit......
Var godt å komme hjem for å si si det sånn...











4 kommentarer:

Prickiga Pojkar sa...

så vackra bilder o skönt att vara hemma igen förstår jag . stor kram !

evy sa...

Takk takk, det var fryktelig ekkelt når det sto på..

Pia sa...

Ha ha ha Acke håller INTE med . Jättehärliga bilder du bjuder på

Nina sa...

Å så skummelt!! :S huff, bra dere kom helskinnet hjem!