torsdag 5. august 2010

Odinblogg bare fordi han er søt:))))

Mi kan gjerne dele på den leken- Odin synes igrunnen ikke det han, hehe
Du tante kan du hjelpe VERDENS SØTESTE tantebarn kanskje??

Men altså det er min hage, og du er bare på besøk, så jeg burde vinne lissom.. asså du???

Du mamma, er du sikker på at det er sånn å ha besøk???

Fryktelig varmt mamman!!
Firkløveret skulle egentlig på Mørløstur, og jeg kjøpte inn smurte horn, og sjokolade croissants(hm goooodt), og litt koserusbrus:)
Like før vi skulle gå, ringte Odin mamma- hun hadde skadet seg:(
Men vi er både kloke og pene- så det ble en syk mamma i hengekøye i hagen. Rusbrus med sugerør og smurte horn på magen- barna fikk tuste og kose seg i hagen.. Tror ikke de brydde seg, bare de fikk være sammen, og sånn ble det jommen med oss tobente også:)

Stakkars Odin, sjekk blikket! Zebra erter!


Det ble en rektig fin fin kveld, med Grin og knull anatomy(Greys anatomy), og koste oss med drikke, mat og en god kjadd!!!
Vofsene storkoste seg- fineste barna våre!

Min(han er litt min også) lille Odin ligner mye på en Basset fauve de bretagne- fin fyr:)
Og sånn i hemmelighet så liker jeg at han bjeffer litt på naboen- så får de litt igjen. Etter 8 år med den bjeffete nabohunden:(


Når de ligger sånn, så lager de så mye lyd- Odins mamma sier at Z høres ut som en høne- hun klukker:)))))))))

Kjempegøy med kveldsbesøk:)

Tannsjekk er viktig:!!!!!!!!
Fineste vofsene våre, som kanskje skal trene litt mer blodspor fremover- bare håper jeg får svar fra Dachshundklubben snart:)











1 kommentar:

Monica sa...

Trevligt att du hittat min blogg. En härlig dag verkar de två vännerna haft, fina bilder. Hoppas ni kan komma med på taxklubbens kurs. Jag är också sugen på att prova på blodspår med hundarna är nog kul!


Bloggarkiv