onsdag 4. august 2010

Bokomtaler og litt div fra et hundeliv:)


Hardt mot Hardt av Lee Child: Denne boka kan beskrives med et ord: TESTERON! Fra første til siste side, er det amerikansk rambo på hevntok mot en urettferdig verden. Jeg likte boka, men den er veldig mannebok.


Twisted av J. Deaver: Jeg elsker denne forfatteren, og disse novellen er bare utrolig bra! Jeg storkoser meg, blir overrasket over hver ny historie!


Ellers har uken vært rolig og stille. Blitt noen koselige turer, men lite trening! Jeg er ikke særlig inspirert til å trene nå- har mistet gnisten. Kanskje jeg bare må finne på noe helt annet å gjøre.

Har meldt meg inn i Dachshundklubben, da kan jeg kanskje få trent mer blodspor:)

Og vurderer å trene inn vanlig spor også, så kan jeg finne på mer å gjøre.

Ellers har jeg egentlig veldig lyst til å prøve meg på Rally og jeg har også lyst til å prøve meg på felt. Ønsker meg en skikkelig hundeuke!

Det blir ikke kurs i høst, jeg får ta et senere, blir nok hektisk i høst, og kanskje greit å ta det litt med ro. Men det hjelper ikke på lav treningsgnist gitt.

Jeg har vurdert å stille på Bjerke, men det blir nok ikke noe av, dagsformen er så ustabil at det er lite vits- jajaj.

Idag skal vi visst på bytur og trene oss litt- jeg har egentlig lyst på pøsende regnvær så jeg kan lese bøker og drikke kakao med god samvittighet.

På søndag skal jeg passe Odin, det blir gøy. Tenkte jeg skulle trene litt med han- kanskje legge blodspor til begge to?? HM..

Nei, får spise frokost og pelle meg til byen. Den fine canispakken min er kommet:)

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv