lørdag 28. august 2010

Badetur med dummy

Se så fine seler!!!! Den ene fra Kifani og er et bruktkjøp..
OOOps her ble det litt krøll.. Nå ble jeg våt på halen også..

Juhu.. jeg er barsk!!!


Heisann var det denne dummyen du ville ha???


Ho er blitt riktig flink til å apportere.. flinkisen..
Oi var ikke det langt ut da mor???
Jeg henter fordeom jeg.. flink pike!! Sjekk halen, den skal nemlig ikke bli våt for da slutter nemlig svømmeferdighetene!!!
Denne haleføringen hadde vel ikke blitt akseptert i ringen tror jeg.. Men ho er målbevisst!!
Fineste flaggapportøren min!!
Flinkeste lille- henter vååååt dummy til mamsen
Kommer mamma.. fysj så vått det ble.... tror nok jeg må.....
RISTE MEG LITT!!!!!!
Man kan smile selv når en rister seg:)

Litt Dracula inspirert apportering:)


Som sagt Dummye er gøy.........

VERDENS SØTESTE FJES:)

SUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSS til alle!!!!!!
Vi hadde en kjempetur, og storkoste oss..
Vi syklet tilsammen 9 km, og lekte, badet og koste oss masse...
En herlig førbøsta!!!!!!

LEKE LEKE LEKE LEKE LEKE LEKE LEKE


















3 kommentarer:

Monica sa...

Vilken härlig dag och vilka härliga bilder. Jag får nog skaffa en dummy till Freja också för hon är lika galen i vatten som Zebra så det blir nog uppskattat!

emelie sa...

haha, vilka roliga bilder! duktig tjej! :)

Line sa...

OMG! de "riste-seg"bildene var superkuule:)

Line


Bloggarkiv