mandag 15. mars 2010

Vi har trent litt, og sett på Crufts:)


Siden jeg ble sittende å se Crufts store deler av helgen, det synes Zebra var urkjedelig- og det gav hun høylydt utrykk for, heheh..

Så hva kunne jeg finne på, jeg kunne jo ikke gå så langt fra den lekre lille datan, hehehe..

Men vi trente litt på aktivitet, hva kan Z gjøre med en tønne, kurven, krakk og matskålen.. Jeg bare klikket for enhver aktivitet mot objektet, og shapet ikke frem noe. Ville ha mest mulig bevegelse, og aktivitet og egentenking- det var slitsomt sa Z, hehe.

Ellers fikk vi en liten tur ut lørdags morran, og da trente jeg på taket av kjøpesenteret, og da trente vi innkalling, fvf og løpe bort til nærmeste vegg, og plant labbene på den- det var gøy syntes Z:)

I går var en rooolig dag, men Zebra synes det ble litt vel roolig, og synes pys var dum som ikke ville leke- så da måtte matmor trå til igjen, hehe..

Da tenkte jeg at jeg skulle teste grensene, så jeg trente burlek, og det gikk veldig fint- men merker at jeg må ha korte økter, gå langsomt frem og vi sliter fremdeles med å leke. Når jeg prøver å leke litt rått(dra den fra hunden, gjemme den fort, "rive den utav munnen" så blir det bare til at ho demper, og går vekk fra hele leken. Hun vil også veldig gjerne leke nærme min hånd, noe jeg synes er litt skummelt, hehe..

Crufts er herlig, og det var en fantastisk vinner, og med en av mine favorittraser, sukk!!!

Ingen kommentarer: