torsdag 11. mars 2010

En liten fortelling fra Nala

Denne pysen heter Hyena, og ho er visst DRONNING i det syrinske hjem, jeg synes ho er teit!!
Det er godt jeg er så myk og bøylig som jeg er, for snetyning er ganske krøllete..

VAMPIRE NALA I WANT YOUR BLOOOOOOOOOOD

Jepp, den tanta mi er ikke god, hjelpes, godt jeg er kjapp og tøff.



Jeg er utrolig pen, måtte bare nevne det, hihihi




Valpemishandling på høyt niva- jeg er helt uskyldig(lissom)

Jeg er ganske så tøff, og synes det er gøy å ta et bakholdsangrep på gamletante, hehe

Den tanta sniker seg til alle nammnammene, da må man være smart..


Tante er kul, hun elsker å leke..TOPPERS
Her er det GALA tante Zebra som galer seg, ho er passe gal den tanta, men gresslig gøyal au da..

All den kulen veden, og så har den stygge snøen tatt alle pinnene.

JUHU, her gjelder det å komme seg unna den gale tanten, ho bare elsker å tyne meg litt.. Men det er litt gøy au da..
Jeg og mamma har gått tur med tante grusom og gild( Zebras matmor), ho er gøyal og litt streng, og Zebra. Og så har jeg vært hos Z på besøk, og funnet på mye gøy.. Dra pys i halen feks- forresten det var ikke så gøy for pys ble fryktelig sinna. Klorte meg på nesa gjorde den- dumme pys.
Ellers leker jeg og Zebra masse det er gøy, og så lærer jeg tante Grusom og Gild å gi meg godbiter, ho er ikke veldig lettlært den tobente der!
Det kjedeligste er når jeg må ha sånn " nå roer vi oss helt ned" leken- den er bare kjedelig den. Faktisk så kjedelig at jeg sovner, hihi, men når jeg våkner får jeg leke igjen.
Jeg har også møtt Odin, han var litt kulskummel, hm må kanskje sniffe litt til på han.
Ellers har jeg vært hos dyrlegen det er gøy det, dumme tanta mi synes det er skummelt, blæh.. En får jo godteri, og en får leke bråkete leker inne hos dyrlegen( tante grusom og gild mente at det hørtes ut som vi mishandla en hund, hehe)
Ellers har jeg overtalt min matmor til å kjøpe pene halsbånd til meg, for der utklasser Zebra meg, og det kan vi ikke ha noe av. Ha det bra, jeg kommer sterkt tilbake..
Bare noen notater:
Vekt: 28,3, gått ned 1,5kg siden bø
Mister pels
Ingen bumper
flasser
kanskje kennelhoste
Ellers i ypperlig form






Ingen kommentarer: