onsdag 4. juni 2008

Litt fra Zebra's munn

Nå står jeg ute på verandan, vi skal visst snart på noe bruktstrening.. Håper det er noe gøy
Idag har jeg vært rampete ifølge matmor, jeg har hatt det kjempegøy!!!
Mamma kom kjem fra jobb, og da hadde jeg vært alene kjempelenge, gørrkjedelig..
og det ble kjedeligere!!!
Mamma skulle få farge sa ho, så kledde av seg og la seg, hallo, det heter å sove... Sove er kjedelig!!!
Så jeg skulle finne på noe for meg selv, fikk full tilgang til hagen, og verandan hvor mamma sov...
Så jeg fant på noe jeg....
Mamma hadde nemlig en gøyal strikk ting som en kunne leke med. Den tok jeg med ned ihagen, og herpa den... Prøvde å grave den ned også... Så kom noen gøyale gutter som lo fælt av meg, for jeg var så flink til å få den leken til å fly.. Mamma kom for å se hva som skjedde, og hun ble veldig rar i fjeset, men jeg fikk denne gøye leken til å fly høyt høyt!!!! OG guttene klappet for meg.. Mamma tok den fra meg, og jeg som hadde deg så gøy.. Sa noe sånt som, en Bh er ikke et leketøy, HALLO, det var det. Til du tok det fra meg!!!!
Så fikk jeg noe surt vann for jeg har vært løs i magen, og ble lagt i bur... Jeg spydde jeg, og fikk masse oppmerksomhet...Gøy!!
Nå har jeg funnet en av mammas illeluktende sokker som jeg herper, Dø sokk Dø....
Hilser til alle dalmiser der ute, vær gal og ha det gøy..

1 kommentar:

Iselin sa...

Haha, nå ble jeg bare nødt til å le. (sitter noen på motsatt side av sofaen og ser rart på meg nå! )
søte lille valpen :D


Bloggarkiv